شرکت فنی و مهندسی  آریا صنعت البرز

​طراح، سازنده و صادر کننده انواع ماشین آلات و دستگاه های

لوگوی شرکت آریا صنعت البرز

بسته بندی مواد غذایی، دارویی و شیمیایی

دانلود کاتالوگ محصولات
0936 - 666 - 1376

بسته بندی نخود و لوبیا و انواع حبوبات به صورت تمام اتوماتیک

حبوبات از نظر تنوع و تغذیه بسیار متنوع و مغذی می باشند. انواع حبوبات عبارتند از دانه سویا، لوبیا، نخود، ماش، عدس، باقالی، لوبیا چشم بلبلی و لوبیا آزوکی. خوردن لوبیا برای بدن مفید است و می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و احتمال بیماری را کاهش دهد. لوبیا سرشار از فیبر غذایی است و می تواند به کاهش فشار خون و چربی خون کمک کرده و قند خون را تنظیم نماید.

 

بسته بندی حبوبات و خشکبار

 

دستگاه بسته بندی حبوبات آریا صنعت البرز مناسب برای بسته بندی انواع حبوبات و خشکبار می باشد. تمامی این دستگاه های بسته بندی حبوبات با کارایی بالا و کیفیت خوب طراحی شده اند که می توانند بیشترین بازده را با کمترین هزینه تضمین نمایند.


دستگاه بسته بندی توزین دار گرانول شامل عملکردهای توزین خودکار، اندازه گیری، ساخت کیسه، چاپ تاریخ، سیل کردن، برش، پانچ بسته و فرم پاکت زن است که می تواند به شما کمک کند محصولات گرانول و دانه بندی شده خود را در بسته های نایلونی و کیسه های نخی بسته بندی کنید. دستگاه بسته بندی گرانول دارای صفحه نمایش لمسی و PLC جهت کنترل کامل عملکرد دستگاه می باشد که کاربر به راحتی می تواند از طریق آن دستورات مورد نظر خود را اجرا نماید.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

 

دستگاه بسته بندی چهار توزین
دستگاه بسته بندی توزین دار

 

دستگاه بسته بندی توزین دار تمام اتوماتیک
دستگاه های بسته بندی توزین دار اتوماتیک برای وزن کردن طیف گسترده ای از محصولات با اندازه کوچک، اعم از جامد یا دانه بندی شده طراحی شده اند. این دستگاه بسته بندی توزین ابتدا وزن دقیق یک کالا یا محصول را بر اساس داده های ذخیره شده در حافظه آن محاسبه می کند. این روند تا زمانی که همه اقلام به درستی وزن شوند و متناسب با آن بسته بندی شوند تکرار می شود. برای انواع بسته بندی گرانول مانند حبوبات، غلات، چای و ... مناسب است.

 

 

دستگاه بسته بندی حجمی
دستگاه بسته بندی حجمی

 

دستگاه بسته بندی حجمی تمام اتوماتیک
دستگاه بسته بندی حجمی آریا صنعت البرز یکی از انواع دستگاه های بسته بندی عمودی برای انواع گرانول مانند حبوبات است. دستگاه بسته بندی حجمی دارای تعدادی پیمانه است که قابل تنطیم بوده و می توان وزن مورد نظر را با کوچک و بزرگ کردن اندازه پیمانه های رو دستگاه به دست آورد. ارتفاع بالابر و دستگاه را نیز می توان با توجه به نیاز  تنظیم کرد. این دستگاه همچنین از طریق PLC , HMI کنترل می شود.


دستگاه های سیل کن برای آب بندی نایلون استفاده می شوند و برای بسته بندی انواع بسته بندی های حرارتی مناسب می باشند. در این دستگاه ها از اتوهای حرارتی برای آب بندی دهانه بسته و از فن های خنک کننده برای خنک کردن قسمت سیل شده پس از اتمام آب بندی، استفاده می گردد. این دستگاه می توند بسته های محکم آب بندی شده در شکل ها و اندازه های مختلفی را به شما ارائه دهد.