شرکت فنی و مهندسی  آریا صنعت البرز

​طراح، سازنده و صادر کننده انواع ماشین آلات و دستگاه های

لوگوی شرکت آریا صنعت البرز

بسته بندی مواد غذایی، دارویی و شیمیایی

دانلود کاتالوگ محصولات
0936 - 666 - 1376

دستگاه بسته بندی قند و شکر

دستگاه بسته بندی قند و شکر

 

قند و شکر یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی در سبد غذایی روزانه افراد است به همین دلیل در تمام فروشگاه های مواد غذایی به فروش می رسد، در نتیجه یکی از نکات مهم در توزیع و فروش آن، نحوه و شکل بسته بندی قند و شکر می باشد.

در این نوشتار قصد داریم تا انواع بسته بندی قند و شکر و همچنین انواع دستگاه بسته بندی قند و شکر را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

دستگاه بسته بندی قند و شکر

 

بسته بندی قند و شکر با دستگاه کیسه پرکن توزین دار

 

دستگاه پرکن کیسه و کارتن قند و شکر توزین دار

دستگاه پرکن کیسه و کارتن توزین دار مخصوص پر کردن انواع مواد و محصولات گرانولی مانند : خشكبار ، حبوبات ، میوه و سبزی خشك ، قند و شكر ، ماكارونی فرم ، مواد شيميايی و دارويی؛ ​​​​​در کیسه ، کارتن و گونی در وزن های 1 تا 50  کیلو گرم به صورت نیمه اتوماتیک می باشد.

 

دستگاه بسته بندی قند و شکر

 

بسته بندی قند و شکر با دستگاه بسته بندی دو توزین، دستگاه بسته بندی چهار توزین و دستگاه بسته بندی مولتی هد ده توزین

 

دستگاه بسته بندی چهار توزین قند و شکر

دستگاه بسته بندی چهار توزین مخصوص بسته بندی حبوبات، خشکبار، آجیل، برنج، چای، فلافل، زیتون، چیپس، زغال، شکلات، قند خرد شده و شکر، میوه و سبزیجات خشک شده، گیاهان دارویی، مواد دارویی و شیمیایی به صورت تمام اتوماتیک می باشد که در عکس زیر می توانید انواع بسته های قابل تولید با این دستگاه را مشاهده فرمایید.

 

بسته بندی قند و شکر

 

بسته بندی قند و شکر با دستگاه بسته بندی ساشه پودری، دستگاه بسته بندی ساشه گرانول و دستگاه بسته بندی ساشه توزین دار

 

دستگاه بسته بندی ساشه گرانول

 

بسته های کوچکی که به صورت یکبار مصرف از آنها استفاده می شود و معمولا مواد مصرفی مانند مواد پودری خوراکی، سس و آبلیموی تک نفره، لوازم آرایشی، بهداشتی و دارویی در آنها قرار می گیرد، بسته های ساشه هستند.

لفاف بسته بندی ساشه ها اکثرا از جنس متالایز می باشد که جهت بسته بندی یکبار مصرف و تکنفره مواد مختلف غذایی، بهداشتی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.
به طور معمول بسته های ساشه، در سه مدل : مدادی، سه طرف دوخت و چهار طرف دوخت تولید می گردند که هر کدام مصارف گوناگونی دارند.
برای آشنایی بیشتر با مدل های مختلف دوخت بسته های ساشه، در زیر چند نمونه عکس قرار داده ایم.

 

بسته بندی قند و شکر

 

در این نوشتار به طور خلاصه سعی نمودیم تا شما عزیزان را با انواع بسته بندی قند و شکر و همچنین انواع دستگاه بسته بندی قند و شکر آشنا کنیم.

همچنین شما مشتری گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت خرید دستگاه بسته بندی قند و شکر با شماره های زیر تماس حاصل نموده تا کارشناسان شرکت آریا صنعت البرز شما را به طور کامل راهنمایی نمایند.

موفق و پیروز باشید.

09120151759

09124950690

02634727401