شرکت فنی و مهندسی  آریا صنعت البرز

​طراح، سازنده و صادر کننده انواع ماشین آلات و دستگاه های

لوگوی شرکت آریا صنعت البرز

بسته بندی مواد غذایی، دارویی و شیمیایی

دانلود کاتالوگ محصولات
0936 - 666 - 1376

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار آریا صنعت البرز

دستگاه های بسته بندی مواد غذایی آریا صنعت البرز

دستگاه‌ های بسته‌ بندی یکی از ابزارهای حیاتی در صنعت مدرن بسته‌ بندی هستند که برای انجام عملیات بسته‌بندی محصولات به‌ کار می‌روند. این دستگاه‌ ها با اتصال به خطوط تولید و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، امکان بسته‌ بندی محصولات را با کیفیت بالا، سرعت بیشتر و کاهش هدررفت به وجود می‌آورند.

 مزایای استفاده از دستگاه‌های بسته‌بندی

- **کارآیی بالا و سرعت بسته‌بندی**: این دستگاه‌ها با اتصال به خطوط تولید، توانایی بسته‌بندی با سرعت بالا را دارند که منجر به افزایش تولید و بهبود بهره‌وری می‌شود.

- **کیفیت بسته‌بندی بالا**: استفاده از دستگاه‌های پیشرفته به افزایش کیفیت بسته‌بندی و کاهش هدررفت محصول منجر می‌شود.

- **تنوع در بسته‌بندی**: این دستگاه‌ها امکان بسته‌بندی محصولات با انواع و ابعاد مختلف را فراهم می‌کنند، که به تناسب نیاز بازار و مشتریان، انعطاف بیشتری را به تولیدکنندگان می‌دهد.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار، یکی از انواع پرکاربرد دستگاه های بسته بندی مواد غذایی است. علاوه بر شرکت‌های مختلف، بسیاری از افراد در خانه نیز از دستگاه‌ بسته بندی حبوبات و خشکبار استفاده می‌کنند. 

بسیاری از کسب و کارهای کوچک خانگی می توانند از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنند.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

با توجه به نوع محصول به دو نوع "دستگاه بسته بندی توزین دار" و "دستگاه بسته بندی حجمی" تقسیم بندی می‌شوند که دستگاه توزین دار برای بسته بندی محصولاتی که وزن دقیق آنها مهم است مانند : آجیل و خشکبار و دستگاه بسته بندی حجمی  برای بسته بندی محصولاتی مانند نمک و شکر که وزن دقیق آنها اهمیت زیادی ندارد، مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار با توجه به نوع لفاف بسته بندی نیز به دو نوع "دستگاه بسته بندی سلفونی" و "دستگاه بسته بندی قوطی پرکن" تقسیم بندی می‌شوند.

انواع مختلف دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار توزین دار :

  • دستگاه بسته بندی دو توزین
  • دستگاه بسته بندی چهار توزین
  • دستگاه بسته بندی شش توزین
  • دستگاه بسته بندی ده توزین ( مولتی هد )

 

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

 

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

 

خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار

شما در خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار باید به موارد زیادی توجه کنید. در ادامه به چند مورد از این موارد می پردازیم :

  1. توان مالی خرید دستگاه
  2. محصولی که میخواهیم بسته بندی کنیم
  3. مکان مناسب برای بسته بندی

آریا صنعت البرز این امکان را برای شما فراهم کرده است که هر نوع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکباری که مورد نیاز شما مشتری گرامی باشد را با بهترین کیفیت و در عین حال با قیمت های رقابتی در اختیار شما تولید کننده محترم قرار دهد.

همچنین شما می توانید کاتالوگ تمام محصولات شرکت آریا صنعت البرز و همچنین قیمت آنها از سایت شرکت دریافت نمایید.

همچنین جهت دریافت مشاوره تلفنی و صحبت با کارشناسان شرکت می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

0690 - 495 - 0912

1376 - 666 - 0936