دستگاه بسته بندی چای و دمنوش کیسه ای ( دستگاه تی بگ زن )، خرید و بررسی مشخصات و ویژگی ها

دستگاه بسته بندی چای و دمنوش کیسه ای ( تی بگ زن ) آریا صنعت البرز


تی بگ چیست ؟

تی بگ عبارت است از مقداری چای خشک و یا دمنوش های گیاهی که در فیلتر های کاغذی بسته بندی شده و به صورت یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

دستگاه تی بگ زن آریا صنعت البرز


تی بگ زن چیست ؟

به دستگاهی که چای، دمنوش های گیاهی و یا گیاهان دارویی را به صورت تی بگ بسته بندی می کند،  دستگاه تی بگ زن  گفته می شود.

 

دستگاه تی بگ زن لیبل دار آریا صنعت البرز


این دستگاه از تکنولوژی روز دنیا بهره برده و در استان البرز تنها توسط شرکت آریا صنعت البرز طراحی و ساخته می شود. دستگاه بسته بندی چای و دمنوش گیاهی یا به اصطلاح دستگاه تی بگ زن، دارای اجزای بسیار پیچیده ای می باشد. دستگاهی که توسط شرکت آریا صنعت البرز ساخته می شود، دارای توزین پیمانه ای همراه با لیبل زن می باشد. دستگاه‌ تی بگ زن شرکت آریا صنعت البرز، لیبل را به صورت کاملا اتوماتیک روی نخ تی بگ قرار می دهد.


دستگاه بسته بندی تی بگ زن  مخصوص بسته بندی چای، دمنوش های گیاهی و گیاهان دارویی به صورت کیسه های تک نفره بوده و دارای مخزن استیل می باشد. این دستگاه قابلیت استفاده در فضاهای کوچک خانگی و کارگاهی را دارد. در نتیجه می‌توان یک کسب و کار خانگی و کار در منزل برای خود راه اندازی کرد.

دستگاه بسته بندی چای و دمنوش آریا صنعت البرز دارای یک میکسر است که جهت میکس کردن و هم زدن گیاهان مختلفی که با هم بسته بندی می شوند، استفاده می گردد.

طول دستگاه تی بگ زن 135 سانتی متر، عرض آن ۸۰ سانتی متر و ارتفاع آن 190 سانتیمتر است. وزن دستگاه ۴۰۰ کیلوگرم، توان مصرفی دستگاه یک کیلو وات و برق مورد نیاز آن۲۲۰ ولت تک فاز می باشد.

سرعت بسته بندی  دستگاه بسته بندی تی بگ زن ، در مدل لیبل دار۴۰ کیسه در دقیقه و در مدل بدون لیبل، 60 کیسه در دقیقه بوده که وزن بسته ها از یک تا سه گرم قابل تغییر است.


قیمت دستگاه تی بگ زن ( قیمت دستگاه بسته بندی چای کیسه ای )

قیمت دستگاه تی بگ زن به عوامل مختلفی بستگی دارد. دستگاه تی بگ زن (دستگاه بسته بندی چای و دمنوش کیسه ای تک نفره یکبار مصرف)، با توجه به اینکه لیبل زن هم داشته باشد یا خیر، از 220 الی 245 میلیون تومان قیمت گذاری می شود.

همچنین شرکت آریا صنعت البرز، دستگاه تی بگ زنی به صورت کاملا دیجیتال به همراه PLC و HMI طراحی نموده است که جهت توزین محصول از ویبراتور کاسه ای جدید شرکت آریا صنعت البرز بهره می برد. دقت و سرعت دستگاه تی بگ زن دیجیتال،  بسیار بالا بوده و از جدیدترین تکنولوژی ها در آن استفاده شده است. قیمت دستگاه تی بگ زن دیجیتال، در حال حاضر، 285 میلیون تومان می باشد.


خرید دستگاه تی بگ زن ( خرید دستگاه بسته بندی چای کیسه ای )

جهت خرید انواع دستگاه تی بگ زن، تولید کنندگان عزیز می توانند به محل شرکت آریا صنعت البرز مراجعه نموده و از نزدیک با مراحل ساخت و مونتاژ دستگاه تی بگ زن لیبل دار و دستگاه تی بگ زن دیجیتال با ویبراتور کاسه ای، آشنا شده و جهت عقد قرارداد اقدام نمایند.

مدت زمان ساخت دستگاه تی بگ زن، بسته به آپشن های جانبی، از زمان عقد قرارداد تا تحویل دستگاه، 25 روز کاری طول می کشد.


از همراهی شما سپاسگزاریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر، در خصوص نحوه سفارش دستگاه و قیمت به روز آن، با شماره های ذکر شده در سایت، تماس حاصل فرمایید.

 

 

همین حالا روی شماره های زیر کلیک کنید و سئوالات خود را بپرسید :

0690 - 495 - 0912     و    1759 - 015 - 0912


موفق و پیروز باشید.

« آریا صنعت البرز » طراح، سازنده و صادر کننده دستگاه های بسته بندی چای و دمنوش کیسه ای لیبل دار

 

 لینک ویدیوی کارکرد دستگاه تی بگ لیبل زن آریا صنعت البرز